niedziela, 18 grudnia 2011

Kręcą mnie kobiety w ciąży


Na blogu pisałem już o takich rzeczach, że dzisiejszy tekst nie powinien być dla nikogo zaskoczeniem, a skoro tak, to od razu przejdę do rzeczy.


Kręcą mnie kobiety w ciąży i prawda jest taka, że nie tylko mnie. Trafiłem nawet ostatnio na artykuł Kobieta w ciąży jest sexy i było w nim jasno napisane, że wielu mężczyzn fantazjuje o spędzeniu nocy z ciężarną kobietą. Nie mam więc się czego wstydzić. Przynajmniej pod tym względem, bo wciąż nie zdałem prawa jazdy.
Zastanawiałem się natomiast nad tym, co takiego podniecającego jest w ciężarnych kobietach i doszedłem do kilku wniosków:

1. Nie bez powodu mówi się, że ciężarna kobieta „promienieje”.
2. Kobiecie podczas ciąży rośnie biust, a duży biust to podstawa.
3. Kobieta z brzuszkiem powszechnie uznawana jest za bezbronną i potrzebującą ochrony oraz wsparcia, więc to także może wpływać na zachowanie facetów.
4. Podczas ciąży kobiety mają czasami najróżniejsze potrzeby i pragnienia, a to może zaowocować bardzo ciekawymi doświadczeniami.

Niestety, jak na razie, nie miałem przygód z kobietami w ciąży, ale w przyszłości na pewno się to zmieni.

1 komentarz:

  1. Cieszymy się, że nasz artykuł zainspirował Pana do napisania powyższego wpisu. :) Polecamy się na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń